Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed
  • Prisvindende CRM

    Donorfy

    Nu tilgængelig i Danmark

Donorfy

Fundraisingbureauet er blevet dansk leverandør af Donorfy – CRM-systemet designet til fundraising. I samarbejde med Donorfy vil Fundraisingbureauet hjælpe danske organisationer med implementering og datamigrering samt løbende support til brug af systemet.

Donorfy er et prisvindende cloud-baseret CRM-system specifikt udviklet i fundraising-øjemed. Det giver et struktureret overblik over donationer og relationer, giver mulighed for at samkøre kommunikationskanaler og for at designe og eksekvere målrettede kampagner. Og så er det kompatibelt med danske betalingskanaler igennem tæt integration med OnlineFundraising.

 

 

Børns Vilkår

Et strategisk værktøj

Donorfy er et strategisk CRM værktøj, der gør det muligt for os at træffe beslutninger om vores fundraising aktiviteter baseret på analyser af kampagner, data, ROI og økonomi  – alt sammen registeret og håndteret i Donorfy. Donorfy sikrer automatik omkring import og export af lister, donationer mv og derudover er det med Donorfy nemt at overholde de nye GPDR regler.

Ved at bruge OnlineFundraising har det været muligt at tilpasse Donorfy til de danske betalingsløsninger, og det har spillet en afgørende rolle for vores valg af systemet.

Feature

Medlemmer og bidragydere

Donorfy giver mulighed for at bevare et nøje overblik over støttehistorik ned på den enkelte konstituent, samt at varetage relationsplejen på et professionelt niveau.

Feature

Integrationer

Donorfy kan integreres med relevante systemer såsom OnlineFundraising og MailChimp.

Feature

Konfigurering og brugerdefinering

Donorfy har skabt solide rammer med plads til organisationers forskellighed. Derfor kan systemet tilpasses behov og arbejdsgange, så det giver mest muligt værdi for den enkelte organisation.

Book demo

Hvis du er interesseret i at se Donorfy i aktion, så udfyld formularen, så kontakter vi dig for en demonstration.