Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighedForrige indlæg:

Kontorplads hos Fundraisingbureauet

Kontorfællesskab for selvstændige i fundraisingbranchen

Arbejder du selvstændigt med foreninger og indsamlingsorganisationer? Mangler du en kontorplads i København, og vil du gerne udvide dit professionelle netværk?

Fundraisingbureauet tilbyder Danmarks bedste kontormiljø for selvstændige, der gerne vil arbejde med indsamlingsorganisationer og foreninger. Vi har kontorpladsen til dig, der brænder for at gøre verden til et bedre sted og måske arbejder med et at følgende områder:

  • Fondsansøgninger
  • Kunderejser og medlemsprogrammer
  • UX og hjemmesideudvikling med noget på hjerte
  • Video og grafik, der kan vække følelser
  • Eller har været fundraiser i en større indsamlingsorganisation.

Det får du

Vi har lige nu én flex-plads (1.800 kr. pr. md. + moms) og to faste pladser (3.000 kr. pr. md. + moms) ledige pr. 1. januar 2021.

Vi tilbyder lyse lokaler, god kaffe og central beliggenhed på Frederiksberg få hundrede meter fra Fasanvej Metrostation.

Lyder det som noget for dig? Du er meget velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe.

Skriv til kim@fundraisingbureauet.dk for at høre mere.

Kom med indenfor

I Fundraisingbureauet arbejder vi på at gøre verden til et bedre sted ved at hjælpe velgørende organisationer blive bedre til at samle penge ind.

Mød vores kontorfæller

Vi deler vores kontor med nogle gode kolleger fra fundraisingbranchen. Mød dem herunder.

Jesper Mørk

Sofie Odby

Krydsfeldt
“Krydsfeldt er en konsulentvirksomhed, der arbejder i krydsfeltet mellem organisationer og virksomheder med at skabe partnerskaber, som gavner både parterne og verden. Virksomheden drives af mig, Jesper Mørk, med hjælp fra juniorkonsulent, Sofie Odby.

Vi hjælper organisationer og virksomheder med blandt andet udvikling af partnerskabskoncepter, værdiboost af eksisterende partnerskaber, screening af potentielle samarbejdspartnere og med projektledelse af partnerdialoger.”

Hør mere: krydsfeldt.dk / jesper@krydsfeldt.dk

 

Xenia Andersen

Xenia Andersen
”Digital marketing og kommunikation er omdrejningspunktet i mit selvstændige virke. Jeg arbejder med etablering, implementering og opkvalificering af digitale aktiviteter. Jeg leverer strategisk rådgivning om målgrupper, kanaler og kampagnekommunikation, udvikler materiale og designer konverteringsrejser. 

Jeg tilbyder rådgivning på freelancebasis, og kan indgå som en fast del af holdet som konsulent.”

Hør mere: xeniaandersen.com / info@xeniaandersen.com 

 

Jenny Slater

Jenny Slater
“I løbet af de sidste otte år har jeg arbejdet som fundraiser i UK. Jeg flyttede til København i slutningen af 2019 og arbejder nu hos Donorfy, et prisbelønnet, cloud-baseret CRM-system for NGO’er.

Min rolle hos Donorfy er i Business Development, hvor jeg taler med NGO’er om, hvordan Donorfy kan hjælpe med at automatisere og professionalisere deres fundraising og marketing. Hvis I har spørgsmål om at bruge Donorfy hos jeres NGO, kan I kontakte mig.”

Hør mere: donorfy.com / jenny.slater@donorfy.com

 

 

Sigrid M. Larsen

Trine Ladegaard

Skolens Venner
“Med frivillige skolevenner i skoleklasser fra 0. til 9. klasse støtter Skolens Venner børns personlige, faglige og sociale trivsel. Som en ekstra og nærværende voksen i klassen understøtter skolevenner enkeltelever i fællesskabet, og bidrager til at flere børn føler sig set og hørt.

Skolens Venners sekretariat støtter opstart af nye lokalforeninger, rekrutterer nye frivillige og medlemsskoler samt skaber netværk og vidensdeling på tværs af lokalforeninger og skoler. Nå ja, og kommunikerer, fundraiser, samarbejder, netværker, administrerer og alt det andet, der hører med til hverdagen i en lille NGO. Sekretariatet består af sekretariatsleder Trine Ladegaard og projektkoordinator Sigrid M. Larsen.”

Hør mere: skolensvenner.dk / tl@skolensvenner.dk