VORES VÆRDIER

Vi arbejder hårdt for at hjælpe dem, der vil gøre verden til et bedre sted, med at samle flere penge ind for færre udgifter.

Hvordan gør vi bedst det? Det svar jagter vi hver dag. Det er ikke oplagt, og det ændrer hele tiden form. Det bevæger sig i takt med, at markedet ændrer sig. Vi afsøger derfor den skov af muligheder, der præsenterer sig for os, for at finde den rigtige vej at tage. Vi agerer agilt, når vi ser en sti, vi skal betræde, og vi er ikke blege for at skifte retning, når vi vælger forkert.

Vores historie

 Da vi startede i 2014, tilbød vi hjemmesider, og året efter udviklede vi OnlineFundraising for at spare tid ved at undgå at starte forfra med donationsmodulet på hver hjemmeside: Vi ville lave en formular, der gav let adgang til kortbetalinger.

Flere år senere tilbyder vi mange flere betalingskanaler – og formularen er nogle gange slet ikke i spil. Den rejse kunne vi ikke forudse. Når vi ser os tilbage, får vi øje på, hvor meget det krævede, at vi lyttede til behovene, traf de gode valg og turde justere vores retning, når et valg ledte os på afveje.

For et lille hold betyder det et fælles ansvar for at finde den rigtige retning: I fællesskab må vi flytte os derhen, hvor behovet er – også når behovet ændrer sig – og alle bærer dette ansvar lidt anderledes i dag end i går. Heldigvis elsker vi at bearbejde nye ideer for at finde frem til de få rigtige at forfølge.

Vores vision

Vi går langt for at levere løsninger, som kan bruges af de største, med en prissætning der gør det muligt for selv de mindste at være med. Derfor justerer vi løbende vores licens og giver mulighed for dispensation, da det gøder den passion og indignation, som spirer i små og nystartede ngo’er.

Vi tror på vigtigheden af, at store som små får de samme funktionaliteter og muligheder for at samle penge ind til det, de mener, vil gøre verden bedre.

Hvad med kommercielle kunder?

 Sammen kan vi bære bedre, og brede skuldre må godt bære mere. Derfor holder vi også af vores kommercielle kunder.

Med OnlineFundraising har vi øvet os i den svære opgave, det er at oprette og fastholde donationsaftaler, der ikke tilbyder giveren en fysisk modydelse. Derfor er det også en fornøjelse med kommercielle kunder, som faktisk har mulighed for at tilbyde deres kunder en modydelse. Vores systemer er toptunet til det, og kommercielle kunder hjælper os med at kunne fastholde vores ekstraordinært lave ngo-priser.

Verden er ikke et nulsumsspil

 Vi tror på åbent samarbejde. Derfor arbejder vi målbevidst på, at det skal være en fordel for alle parter, når vi er med: Når vi ikke selv leverer CRM-funktionalitet, så skal vores kunder have frit valg på CRM-leverandør, og vi arbejder aktivt for, at CRM-integratorer, og systemer får en fordel ved at have fælles kunder med os.

Vi tror nemlig på anbefalinger over tvang. Derfor går vi langt for, at vores ydelser vælges frit – og ikke fordi der ikke var andre muligheder.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik